2012. november 26., hétfő

Kellan Lutz az Essential Homme címlapján

Az Essential Homme nevezetű magazin a novemberi/decemberi számában egy új fotósorozatot közölt le Kellan Lutzról. További, félmeztelen nőkkel is tarkított képeket a KLO galériájában találtok, míg az alábbi interjúrészletet a JustJarednek köszönhetjük:
Emmett Cullen megformálásáról: "Életem azon szerepeinek egyike, amelyre mindig is emlékezni fogok. De készen állok valami újra. Csinálnék-e több filmet, ha lennének további kötetetek? Hogyne! Imádom a karakterem. Szeretek ezen nagyszerű rendezőkkel együtt dolgozni. Imádom a szereplőgárdánkat is."
Formába kerülni a Tarzanra: "Egy zömök srác vagyok, gyerekként fociztam. Nem jógázom. Nem vagyok rugalmas és fürge. De Tarzan esetén olyan ez mint balettleckéket venni. Képzelj el egy focijátékost balettozni!"
Arról, hogy miért váltott a modellkedésről a színészetre: "Az apukám korán megkopaszodott szóval tudtam, hogy a modellkedéshez nem leszek örökké eléggé csinos és jóképű. Felnőve soha nem színházaztam, a kamera előtt soha nem munkálkodtam. De később rájöttem, hogy több van bennem - a modellkedéssel pedig nem igazán tudod kifejezni/megmutatni a személyiségedet, de a filmek során igen." 

0 megjegyzés: