2012. november 17., szombat

Breaking Dawn Pt. 2 Promó: Kellan Lutz Fallonnál és Conannál

A héten Kellan Lutz két késő esti műsorba is ellátogatott. Jimmy Fallonnál (képek) a Twilight befejezésén túl szóba került a Tarzan 3D meghallgatása. Korábban a Conan a barbár című film meghallgatásán is részt vett, ahonnan megmaradt neki egy paróka, úgy gondolta hogy az most is jó lesz, így teremtve meg Tarzan vadszerű kinézetét. "Ez ilyen cattle call meghallgatás volt... volt hat ajtó, az egyikben Doritos reklámra kerestek az embert, a másikban pedig már az Old Navy!-hoz... szóval voltak ott nagypapák, szexi modellek.... az egyikben pedig a Tarzan meghallgatása folyt. A fürdőszobában feltettem a parókát és levetkőztem kisgatyára.. ez álmaim szerepe, nagyon akartam... de baromi kínos volt  így átváltozva kisétálni a fürdőből. Néhány ismerősöm is ott volt, akiket évekkel ezelőttről ismerek, szóval próbáltam észrevétlen maradni... amikor bent voltam előadtam magam, tudod azt a tipikus majomszerű mozgást (közben mutatja is, hogy mit csinált :D) Amikor befejeztem a casting rendező azt mondta, 'Nagyszerű volt, de ugye tudod hogy ez egy motion capture film?' Én pedig azt mondtam, 'Persze, de mit is jelent ez?' Egy kezeslábast kell viselned, nincs kosztüm és smink sem lesz."
Conan O'Briennél pedig a tudományok és találmányok iránti szenvedélyéről mesélt. Ennek kapcsán elárulta, hogy kölyökként (és még most is) szeretett volna (szeretne) kirabolni egy bankot - nem a pénz hanem a megúszás tudata miatt. Szóval az az ötlete támadt, hogy készít egy "Pokémon labdát" (a Tesla tekercs és egy kémia vegyület egyvelegéből álló szerkezetet), amely segítségével az őt üldöző zsaruk autójának akkumlátorát és elektromos rendszerét kiiktatja. Továbbá egy másik ötletéről is beszámolt, ami a ruhák anyagának megnyújtásáról szólna: "Megveszed a babaruhákat, ezzel pénzt takarítasz meg mivel olcsóbbak, bedobod ebbe a megnyújtóba és máris van néhány klassz ruhád." :D Videók a hajtás után!

1 megjegyzés:

Na, ennek nagyon örülök. Ezeket promovideókat ugyanis nincs energiám végig se nézni, nemhogy kijegyzetelni. De Kellannek vannak néha furcsa dolgai ;) De azért szeretjük :)