2012. október 5., péntek

Nyilvános a Breaking Dawn Part 2 Soundtracklistája

A Yahoo Movies! nyilvánosságra hozta a November 13-án megjelenő Breaking Dawn - Part 2 soundtracklistáját:
1. “Where I Come From” — Passion Pit
2. “Bittersweet” — Ellie Goulding
3. “The Forgotten” — Green Day
4. “Fire In The Water” — Feist
5. “Everything And Nothing” — The Boom Circuits
6. “The Antidote” — St. Vincent
7. “Speak Up” — POP ETC
8. “Heart of Stone” — Iko
9. “Cover Your Tracks” — A Boy and His Kite
10. “Ghosts” — James Vincent McMorrow
11. “All I’ve Ever Needed” — Paul McDonald & Nikki Reed
12. “New For You” — Reeve Carney
13. “A Thousand Years (Part Two)” – Christina Perri
14. “Plus Que Ma Propre Vie” — Carter Burwell

2 megjegyzés:

Hova lettek a jól bevált kis zenekarok? Muse, LP, Paramore? :(((

2-3 nagy visszatérőnek én is örültem volna. De a Green Day az WOW :D Számítottam rá, hogy rajta lesz valaki a castból, de én Robra tippeltem volna, viszont Nikkire is nagyon kíváncsi vagyok és örülök neki :) A másik meg Christina Perri :) Imádom ezt a számot a part 1 OST-ről szóval ezt a más fajta feldolgozást is nagyon várom :) A Carter Burwell számot is imádni fogom, semmi kétség. A többi viszont noname nekem, ami nem feltétlenül rossz vagy jó. Majd a film után elválik, hogy mennyire fogom szeretni az egyes számokat.