2012. július 27., péntek

New Face Friday: Interjú Casey Labow-val

A Breaking Dawn Pt. 2 bemutatójáig péntekenként ki fognak adni egy-egy interjút a széria újoncaival, amit a Summit a nagyobb külföldi rajongói oldalak közreműködésével New Face Friday-nek nevezett el. A sort múlt héten Kate megformálójával, Casey Labow-val kezdték, a vele készült interjút alább olvashatjátok:
Mesélnél nekünk a Kate szerepére kiírt meghallgatási folyamatról?
Ha jól emlékszem, 4 vagy 5 kör volt. Az elején nem mondták el, hogy melyik szerepre történik a meghallgatás, csak annyit hogy egy „orosz testvérére/nővérére.” Nem adtak pontos specifikációkat a szerepre vonatkozóan, és fake jeleneteket kellett eljátszanunk, amik ugyan relevánsak a történet szempontjából, de a forgatókönyvben nincsenek benne. Mondjuk úgy, hogy valamiféle átdolgozások voltak, hogy félreérthetővé tegyék őket, szóval nem tudtuk kiről is van szó az adott szerep során, mivel ha nem kapod meg a munkát nem akarták azt, hogy a történetre vonatkozó pontos részletekkel a hónod alatt kisétálj. Több különböző alkalommal mentem vissza meghallgatásra, és ekkor különböző dolgokat kértek tőlem például, hogy húzzam ki a hajam. Szóval az én esetem nem volt a legegyszerűbb, hisz Maggie (Grace) és MyAnna (Buring) elmondása szerint ők csak videót küldtek és néhány héttel később már tudták, hogy az övék az adott szerep.

Mikor találkoztál először Lee Pace-szel, és milyen volt együtt dolgozni vele?
Totálisan imádom azt az embert, bűbájos! Amikor egy szerelemes pár egyik tagját játszod igazán közel kell kerülnöd a másikhoz, de mi rögtön jól kijöttünk. A forgatás első napján találkoztam vele és az első jelenetünk felvétele során a szerelmi történetünk már előrehaladott volt, szóval azonnal össze kellett dolgoznunk/rá kellett hangolódnunk az egészre.

Hogyan készültél fel Kate szerepére?
Nyilván sok mindenben a könyvek segítettek, emellett csomó netes kutatást is végeztem, mivel az online rajongói jelenlét annyira uralkodó és a könyvekben nem említett dolgokról rengeteg beszélgetést folytatnak. Szóval elolvastam a könyvet, különös tekintettel azokra a részekre ahol Kate és a nővérei, a családja jelen vannak. Majd azután kutattam, hogy a Denalik honnan származnak, hol éltek/élnek stb. Kate már jó hosszú ideje él, szóval egy rövid áttekintést végeztem azon századokon/korokon, amelyeket átvészelt. Megismerkedtem azon eseményekkel és történésekkel, amiknek szemtanúja lehetett, ami nagyon szórakoztató volt, mert akár Versailles-ban, Marie Antoinette korában is élhetett, de szinte bárhol és bármikor ott lehetett.

Sok karakter képességét a CGI segítségével mutatják majd meg, és a tiédet?
Igen, az enyémet is.

Tudsz erről részletesebben mesélni. Meg fogod rázni Edwardot?
Persze megrázok majd néhány élőlényt. Valójában egy sokkolószerűséget adtak oda, hogy azt használjam a forgatás során, később speciális effekteket fognak rajta elvégezni. Nagyszerű speciális effekt team dolgozott a film forgatása során velünk, de a munka nagyrészét a vágószoba után végzik csak el. Bárcsak többet mondhatnék, de még nem láttam ebből semmit.

Azt mondtad, hogy a neten kutakodtál. A franchise hatalmas rajongói bázissal rendelkezik, mi aggasztott legfőképp vagy épp ellenkezőleg, mivel kapcsolatban érzeted magad leginkább nyugodtnak?
Eleinte nagyon ideges voltam. Majd a Breaking Dawn Pt. 1 és most a második rész sajtókörútja során jöttem rá, hogy a szériát és a karaktereket övező szeretetről igazán szeretek a rajongókkal diskurálni. Sok színész nem szeret interjúkat adni, és a rajongókkal interakcióba lépni, de én ezt nagyon élvezem. Látni a szemeiket felcsillanni, hisz itt ez a világ, amivel azonosulni tudnak és amihez kötődni tudnak, és amit hihetetlenül élveznek. Nagy megtiszteltetés ennek részesévé válni, mivel rengeteg más ember versenyzett ezért a szerepért, de valamilyen mágikus oknál fogva végül az enyém lett.

Te is említetted, hogy a rajongók szuper szenvedélyesek a Twilight iránt. Van valami olyasmi, ami iránt most te is rajongasz?
Nincs semmi olyasmi, ami miatt hajlandó lennék sátorozni. De nagyon szeretem a Florence and the Machine-t, egy kis megszállottsággal viseltetek Flo iránt. Másfelől imádom Woody Allen filmjeit. De semmi miatt nem sátoroznék, vagyis ennyire eddig semmi ilyesmi nem érintett meg.

Azt olvastam a neten, hogy érdekelt a musical világa…
Néhány évig egy színiskolába tanultam. Újabban azon agyalok, hogy szeretnék visszamenni New Yorkba és színpadon állni. De a musicalek során hajlandónak kell lenned 190%-ot beleadni, mert különben könnyen bolondot csinálhatsz magadból.

Mesélsz arról, hogy milyen élmény volt számodra az idei Comic Con?
Összességében tartalmas. Tavaly volt az egyetlen alkalom, amikor nagyon nyugtalan voltam, a Tent City-ben,  mivel amikor Kellan feltűnt áttapostak egy lányon. Idén viszont a megjelenésünk előtt egy igazán tragikus baleset történt a Comic Con-on… Ezt leszámítva jól alakultak a dolgok, nem láttam senkit megőrülni vagy bármiféle ijesztő dolognak sem voltam szemtanúja.

Apropó Kellan, tudsz nekünk egy kicsit mesélni a Bernard Project-ről, amely során együtt dolgoztatok Baton Rouge-ban?
Ez egy remek jótékonysági program, amellyel Kellan akkor került kapcsolatba, amikor egy másik filmet forgatott arrafelé. Szóval ő vezetett minket ebbe bele, ez azért egy nagyszerű jótékonysági szervezet, mert ha megjelensz biztos segíteni tudsz. Sok hasonló szervezetnél képezned kell magad, vagy ezt vagy azt csinálni, itt viszont ahogy ott voltál rögtön a kezedbe nyomtak egy kalapácsot, és azt mondták „csináld ezt.” Például segítettünk egy nő otthonát újjáépíteni, amit a Katrina hurrikán során veszített el. St. Bernard Paris közvetlenül a Lower 9th Ward mellett fekszik, de nem kapott annyi figyelmet, mint Ward. Annak ellenére, hogy hasonlóan szörnyű károkat szenvedett el. Nagyon megindító volt, egy hölggyel beszélgettünk a történtekről, akkor egy kicsit el is érzékenyültem. Nagyszerű volt ott lenni, segíteni a szabadnapunkon. Kellan igazán lelkes a jótékonysági munkáit illetően, nagyon elkötelezett ezek iránt.

Miben különbözött az esküvői jelenet és a Breaking Dawn Pt. 2 végső csatajelenetének forgatása?
Őrületes volt az esküvő rögzítése, mert kinti felvételek voltak és a helikopterek a paparazzikkal a fedélzeten a fejünk felett köröztek, mi pedig próbáltuk előlük elrejteni a ruhákat. Nyugtalan élmény volt. Ahogy mi nevezzük a „végső konfrontáció” sokkal nyugodtabb volt, egy stúdióban folyt a munka. Sokkal fárasztóbb volt mivel hosszabb ideig, 6 hétig tartott a felvétele. Ugyanakkor nyugodtabb is volt, hisz ha úgy tetszik védve voltunk a világtól. Ha bármilyen akció-alapú dolgot forgatsz, az technikás művelet szóval hosszú időt vesz igénybe. Nem akarok sokat elárulni erről, mert nagyon speciális az egész és azt szeretném, hogy élvezzétek a végeredményt.

Ahogy láthattuk/olvashattuk a forgatáson kívül Kellannal töltötted az időt. Van még olyan stábtag akivel a forgatás befejezte után is fent maradt a barátságotok?
Persze, Julia Jonesszal, Maggie Grace-szel, Mia Maestro-val, MyAnna Buringgel, Christian Camargo-val, Rami Malekkel, Bill Tangradi-val, Guri Weinberggel, szóval sok emberrel. Néhányukat gyakrabban látom mint másokat, de tartjuk a kapcsolatot.

Már hallottunk arról, hogy milyen nagyszerű volt Bill Condonnal együtt dolgozni. Mint színésznő számára megmaradt vagy kiemelkedett valamilyen speciális momentum?
Függetlenül attól, hogy 80 avagy csak 6 színész vett részt a forgatáson mindenkire szánt időt, megvoltak a magunk kis privát pillanatai, beszélgetései arról, hogy mi történik a jelenetben. Ezt nagyon szerettem benne, ugyanis ez igazán fontos dolog. Voltam már olyan forgatásokon, ahol a rendezők a hangosbemondójukon keresztül ordítoztak, és nem fektettek hangsúlyt a színészekkel folytatott kommunikációra. Bill engem színészként nyugodttá, biztossá tett.

Stephenie Meyer mesélt neked bármit Kate múltjáról, amit hasznosnak esetleg érdekesnek találtál?
Nem kérdeztem sokat Kate hátteréről, mert már előtte elvégeztem a saját kis kutatásomat. De a képességével kapcsolatban volt néhány technikai kérdés, amit megvitattam vele. Most nem szeretném elárulni, hogy mi volt az pontosan, nem akarok semmit sem tönkretenni számotokra.

Visszatekintve, van egy kedvenc napod vagy épp pillanatod a forgatásról, amiről mesélhetsz is?
Volt egy olyan nap, amikor Lee Pace-szel, Kellannal, Robbal és Kristennel vettem fel egy jelenetet. Még pár másik ember is ott volt, de a jelenet főleg köztem, Rob, Kristen, Lee és Kellan között zajlott. Nagyon élveztem azt a napot, jól szórakoztunk. Látni fogod majd azt a jelenetet.

A Twilight Saga megnyitotta előtted a kapukat? Van valamilyen új projekted?
Igen is meg nem is, hisz a Breaking Dawn Pt. 1 során még csak igen kicsiny szeletet mutattak meg belőlünk, a második részben ebben már több lehetőségünk lesz jelen lenni.
Volt egy, aminek a forgatásához áprilisban lett volna esedékes, viszont a főszereplő, aki egyébként az írója is a filmnek, másik munkát kapott szóval most jegeljük a dolgot. Egyébként egy nagyon aranyos indie romantikus vígjáték, Abigail Spencer írta és Wrong Number a címe. Remélhetőleg ősszel már hozzáláthatunk a munkálatoknak. Igazából ezt a szerepet nekem írta, szóval nagyon izgatott vagyok emiatt. A film egyébként olyan párról szól, akik egy félretárcsázás útján ismerkednek meg.

0 megjegyzés: