2012. július 9., hétfő

A Coventry Telegraph interjúja MyAnna Buringgel

A svéd származású színésznő, MyAnna Buring a Coventry Telegraph-nak adott egy interjú, amelyben a Breaking Dawn második részéről mesélt illetve arról, hogy miként kapta meg Tanya szerepét: „Ez a rész óriási lesz,” mondja Buring. „A végső jeleneteket forgatni annyira epikus volt. Minden régi és új karakter jelen volt – egyszerűen hatalmas volt. Egy ekkora színészekből álló csoport pedig eléggé különleges atmoszférát képes teremteni.” A viszonylagos késői csatlakozása a stábhoz azt jelentette, hogy elkerülte az imádat azon legrosszabb fokát, amit Kristen Stewart, Robert Pattinson és Taylor Lautner már átélt. „A rajongókkal kapcsolatban csak kellemes élményeim vannak, de ez a főszereplők számára egészen más – őrültebb. A helyzet nehéz mivolta ellenére csodálatos módon birkóznak meg ezzel.” És mégis, miként vált az Alkonyat filmek részesévé? „A Kill Listet forgattam, amikor kaptam egy hívást azzal, hogy még nem találták meg a megfelelő embert erre a karakterhez. Már akkor nagyon rajongója voltam a szériának, különösen a könyveknek szóval elküldtem egy felvételt, de közben arra gondoltam, hogy ’Ó, ez egy nagy hollywoodi franchise, én pedig egy kis  valaki vagyok, ráadásul egy gyönyörű vámpír után kutatnak.’ De valamit jól csinálhattam, ugyanis két héttel később enyém volt a szerep. De amíg meg nem érkeztem a forgatásra Bill-lel, Stephenie Meyerrel, sőt még egy producerrel sem találkoztam. A hívást következő pár hónapom viszont aggódással telt, ugyanis tartottam attól, hogy visszahívnak és azt mondják, ’Meggondoltuk magunkat.’” De ilyen jellegű hívás nem érkezett, szóval előkészült a filmre. „Újra elolvastam a könyveket főleg azokra a részekre koncentráltam, ahol Tanya és a Denalik megemlítésre kerültek - azt, hogy Stephenie miként ír róluk. Egy kicsit a vámpír folklór után is kutattam, de a forgatáson már ott volt nekünk Stephenie, szóval ha bármilyen kérdés felmerült az  sorozat megteremtője rendelkezésünkre állt.” A franchise hatalmas népszerűsége eleinte ijesztő volt számára? „Nem, egyszerűen csak hihetetlenül izgatott voltam. A film körüli hype egyébként mindig is a régi szereplőknek, a karaktereknek szól. Ha bármilyen figyelemben is részesülök az igazán kedves, ösztönző és bátorító tud lenni. A Twilight rajongók táborát sokkal inkább egy családhoz tudom hasonlítani, szóval megijedve soha nem éreztem magam.”

0 megjegyzés: