2012. július 19., csütörtök

Comic Con (2012): Popsugar interjú Robert Pattinsonnal

Robertet a Popsugar arról kérdezte, hogy számára mint jelent a franchise léte: „Egy olyan életet adott nekem, amelyről egyáltalán fogalmam sem volt, hogy lehetne. Még mindig úgy érzem, hogy beleestem egy nyúlüregbe. Véletlenszerűen meghallgattak és végül ebbe az őrült irányba haladtunk.” A Breaking Dawn 2-ről: „Már láttam a filmet, és a legvége… nagyon, nagyon szentimentális/érzelmes. Nem számítottam arra, hogy úgy reagáltok rá, ahogy. Bill Condon ezt a csodálatos befejezést alkotta meg, amely annyira kedves… akinek bármifajta köze van ehhez a szériához nem tud csak úgy elmenni mellette. Szóval igen, remélhetőleg szeretni fogják, mindemellett a film többi része valamiféle politikai, epikus akciószerűség lesz. Nem hasonlít az előző részre.” Egy lehetséges jövőbeli Comic Con látogatásról: „Jövőre megpróbálnám. Valaki azt mesélte nekem, hogy Hayden Christiensen minden évben a Dart Vader sisakjában jelent meg. Ilyet én is megpróbálnék. Beöltöznék Edwardnak.” A vámpír Kristenről: „Érdekes volt őt figyelni, mert mindenkinek megvan a maga elképzelése egy vámpír megformálásáról. Viszont nem érzed úgy, hogy muszáj megújítanod bármit is. Majd itt van Kristen, aki azt mondja ’Nem, egy vámpír ezt csinálná.’ Én pedig, ’Figyelj, a vámpírok ezt nem csinálják. Ez az amit a vámpírok csinálnak. A vámpírelmélet már ki van dolgozva.’ De szórakoztató volt.”

0 megjegyzés: