2012. július 15., vasárnap

Comic Con (2012): MTV Takeover - Interjú Mackenzie Foy-jal

A szitkozódó tégelyről: "Egy keveset," válaszolja Mackenzie Josh Horowitz azon kérdésre, hogy mennyi pénzt sikerült összegyűjtenie a tégelybe. Viszont hozzátette, hogy  az egészet odaadományozta a St. Jude Gyerekkórháznak. "Mindenki káromkodott egy kicsit, de nem fogom elárulni, hogy ki volt a legtöbbet szitkozódó, mert nem akarom hogy bárki anyukája is meghallja, mivel tudom ha én vagy a bátyám valami ilyesmit mondunk, bajba kerülünk."
A Robhoz, Kristenhez és Taylorhoz fűződő kapcsolatáról: Elárulta, hogy nem igazán bátyóként/nővérként tekint rájuk, sokkal inkább mint szuperédes barátokra. Olyasfajta barátokra akikkel mindent megosztasz. "A legédesebb és legkedvesebb emberek. Tényleg azok, mindig kedvesek és soha nincsenek rossz hangulatban."
Hol volt amikor megtudta, hogy övé Renesmee szerepe? "Hawaii-on voltam, a Hawaii 5-0 forgattam. A szállodai szobámban voltam, amikor felhívtak. Azt mondták, 'Mackenzie, tiéd Renesmee szerepe, benne vagy a Twilight-ban!' Én csak azt kérdeztem, 'Mi? Mit mondtál?' Ők megint mondták, hogy benne vagyok a filmben, én csak annyit tudtam mondani, 'Ez az első filmem! Ó istenem!' Kiakadtam, sikítani szerettem volna, de egy szállodában voltam."
Kedvenc jelenete? Az rész, amikor a farkas Jacob hátán lovagol.
A második részben mesél a szerepe okozta kihívásról (CGI és testdublőrök használta), illetve az egyik twitterező arról kérdezte, hogy tudja-e vagy elmagyarázták-e neki mi az az imprinting. Szerintem félreértette a kérdést, vagy zavarban volt mert Renesmee különleges képességéről kezdett el beszélni... Végül egy kis geek-kvízt játszott vele Josh. 

0 megjegyzés: