2012. január 13., péntek

Kristen Stewart lett a Balenciaga új parfümkreációjának arca

Rengetegszer beszélgettünk már arról Annie-vel, hogy milyen jó lenne Kristent valamelyik nagy cég parfümreklámjában látni. Láss csodát, ez a kérésünk idén meg fog valósulni, ugyanis Kristen Stewartot leszerződtette a Balenciaga a második, eddig név nélküli női parfümjének reklámozására, amit ősszel fognak a piacra dobni. 
Kristen a WWD-nek csütörtökön az alábbiakat nyilatkozta a márka kapcsán: "A Balenciaga mindig is kimagaslott, kitűnt számomra. Ugyanis amikor először kapcsolatba kerültem a divattal, kétségkívül ritkán tudtam milyen márkát is viselek, viszont a Balenciagát mindig is felismertem és imádtam. Teljesnek érezem azt, hogy egy olyan dologban vegyek részt, ami akkor hozzám szólt, és természetesen az izgalom most tovább fokozódik bennem. A márka egyszerűen csak klassz. [...]" A Balenciaga kreatív igazgatója, Nicolas Ghesquière Kristent az új illat múzsájának nevezte. "Ő testesíti meg az új Balenciaga parfüm modernitását az egyedülálló érzékenységével és intelligenciájával. [...] 2006-ban meghívtam, hogy vegyen részt a Bruce Weber által elkészített projektben, azóta mindig is azt kívántam, hogy a továbbiakban is együtt működhessem vele, tudva hogy ő osztja a Balenciaga radikális szellemiségét." Isabelle Guichot a márka vezérigazgatója osztotta a Ghesquiére által elmondottakat, "Kristen a tökéletes választás, hogy megtestesítse Nicolas Ghesquiére egyedülálló vizióját a parfüm-múltunk második fejezete számára." 

7 megjegyzés:

Azért ősszel mert akkor lesz BD2?...és még egy kis félig-meddig kampány vagy semmi köze hozzá?
Szilvi

elméletileg semmi köze hozzá, ez Kristen érdeme, ha lehet ezt így mondani, de nyilván a BD és a parfüm kampánya is erősíti majd egymást :)

Ezek szerint nem csak mi vettük észre, hogy NŐ lett a csajszi? :D
Én is régóta reménykedtem vmi hasonlóban, de eddig azt hittem K nem vállalna be ilyesmit, mert mindig hangsúlyozza, hogy ő SZÍNÉSZNŐ.
Tök jó, mindkét fél lelje benne örömét (és hasznát)!
Vajon hozzánk eljut a parfüm valaha?

Sziszi: sztem igen, mert a márka előző parfümszériáit is kapni itthon.

Van az a pénz..............

Névtelen: Kristennek aztán marhára szüksége lehet arra a pénzre amit ezért kap.... ennyi erővel minden színésznő aki elvállal egy parfüm- avagy divatreklámot pénzéhes és számító?