2011. november 27., vasárnap

Mackenzie Foy interjúk a Breaking Dawn Pt. 1 premierjéről II.

Már olvashattatok egy jó adag Mackenzie Foy interjúcsokrot, amelyek a Breaking Dawn Pt 1. Los Angeles-i premierjén készültek. Ennek elkészült a folytatása, amit a továbbra kattintva olvashattok el:
Celebuzz (videó)
K: Úgy hallottam, hogy volt egy „Szitkozódós tégely” a forgatáson, ez igaz?
MF: Igen, igaz!
K: Mennyi pénzt kerestél?
MF: Nem tudom már, nem emlékszem rá. De sok összegyűlt, mindet a St. Jude-nak adományoztam.
K: Tényleg? Ez bámulatos! Szóval ez az egész úgy zajlott hogy elkáromkodta magát valaki, aki rögtön azt mondta, hogy „Oh sajnálom Mackenzie, itt a pénzed?” Mennyit dobálták bele?
MF: Hmm, nos voltak árak. Néha 3 dollárt, néha pedig csak egyet.
K: A kimondott csúnya szótól függően?
MF: Igen, a szótól függően.
K: *Ismeretlen Kérdés*
MF: Senki sem hasonlítható a világon Kristenhez, Robhoz és Taylorhoz, vagy akár azokhoz akik benne vannak ebben a filmben, mert mindannyian annyira egyediek és megvan a saját személyiségük. Rob volt az egyik legkülönlegesebb ember, akivel valaha is találkoztam, ő egy klassz srác, imádtam vele dolgozni.

Bop and Tiger Beat (videó)
K: Mi volt a reakciód amikor kiderült, hogy szerepet kaptál a Breaking Dawnban?
MF: Mikor megmondták, hogy benne leszek az Alkonyat szériában izgatott lettem, és úgy voltam, hogy ez egy csodálatos időszak és bámulatos élmény lesz.
K: Hogyan alakult ki a kötődésed Rob Pattinsonnal és Kristen Stewarttal, akik a szüleidet alakítják a filmben?
MF: Főleg a forgatások alkalmával, majd megnéztünk együtt egy filmet, vagy ilyesmit. Sok időt töltöttünk együtt, jól szórakoztunk
K: Milyen Taylor Lautner a való életben?
MF: Taylor Lautner hmm… ő egy igazán édes személy, szeretek vele lenni, kedves, és játékos… egyszerűen egy vidám személyiség.
K: Ideges voltál, amiatt hogy ilyen nagy sztárokkal dolgozol majd együtt?
MF: Emiatt nem voltam ideges, mert mindannyian igazán kedves emberek, imádtam velük együtt dolgozni.

M magazin (videó)
K: Volt bármi dolog, amit szerettél volna eltenni emlékbe a forgatásról, például egy kelléket vagy ilyesmit?
MF: A forgatásokról számtalan emlékkel távoztam, valamint egy kis darabbal a karakteremből, amely örökké velem lesz.
K: Milyen volt az utolsó forgatási napod?
MF: Nagyon szórakoztató volt, egy igazán klassz dolgot kellett csinálnom. Nagyon izgalmas volt. Mindenki nagyon fogok hiányolni.

Telemundo (videó)
MF: A karakterem… félénk, ugyanakkor megvan benne a bátorság és magabiztosság is. Nem beszél sokat, az erejét használja. Ha megérint embereket meg tudja velük osztani a gondolatait, és ez egy bámulatos tulajdonság.
K: Milyen volt ebbe a filmbe belecsöppenni, és együtt dolgozni Robbal és Kristennel?
MF: Mindez bámulatos volt. Imádtam mindenkivel együtt dolgozni. Kristen egy bámulatos, édes, vicces személyiség és Rob is! Igazán jó volt velük lenni.
K: Mit hiányoltál a legjobban a forgatás befejeztével?
MF: Mindent, mert mindenki kedves volt. Szóval minden egyes ember hiányzik, aki csak ott volt velünk.

VH1 (videó)
K: A rajongók nagyon izgatottak, hogy láthassanak a Hajnalhasadás második részében. Őrületes lehet itt lenni, hallani a kiabálásokat és mindenkivel találkozni…
MF: Tényleg az, látni és találkozni mindenkivel. Izgatott vagyok, hogy itt lehetek.
K: Úgy hallottam, hogy Kristen és Rob sokat káromkodott a forgatás alkalmával. És te ezt a fiatal korod ellenére megpróbáltad bizonyos keretek közé szorítani.
MF: Nos, nem csak Rob és Kristen volt, úgy értem ők is mondtak csúnya szavakat, de mindenkinek kicsúszott egyszer-kétszer káromkodás a száján. Azt mondták, „Sajnálom, itt van” majd elkezdett… egy kicsivel több és több összejönni, így elneveztem egy tégelyt „Szitkozódós tégelynek.”
K: Okos megoldás. Nem fogok ma este káromkodni, így nem fogsz beszedni tőlem pénzt, de áruld el nekem, hogy milyen volt Rob és Kristen, mint Edward és Bella, mint szülők. És milyen volt ennek a családnak a része lenni, egyszerűen Renesmee-nek lenni?
MF: Igazán izgalmas mert Edward és Bella bámulatos emberek, mikor mindenki benne volt a karakterében valójában olyan volt mintha ők lennének a családom, ők nagyon kedves emberek.
K: Kristen Stewart a te korodban vágott bele ebbe a szakmába, szóval mint színésznő ellátott néhány tippel?
MF: Adott néhány tanácsot, amik nagyszerűek voltak, sokat segítettek. Mindig is emlékezni fogok rájuk és rá is örökké.
K: A stábból van valaki más is, akire felnézel színészként?
MF: Egy kicsit mindenkire felnézek, mert mindannyian fantasztikus színészek. De mindenkire felnézek ilyen szempontból, hisz imádok új dolgokat megtanulni, olyan dolgokat amiket már más emberek tudnak.
K: Rob Pattinson a való életben is nagyon bolondos? Vicces figurának tűnik.
MF: Rob, ő egy vicces srác! Igazán kedves, imádtam vele együtt dolgozni.
K: Mindannyian csodálatos dolgokat mondtak Rólad… Renesmee-t, ezt a félig ember félig vámpír kislányt alakítani kihívást jelentett számodra?
MF: Amikor felveszed a kosztümödet már úgy érzed, hogy Renesmee vagy. Nem nehéz Renesmee Cullennek lenni, de sok vizuális effekttel járt a karakter megformálása, ez egy csodálatos élmény volt számomra.
K: És a rajongók? Fantasztikus ez a helyzet, vagy egy kicsit ijesztő és intenzív?
MF: A rajongók bámulatos emberek. Nem félek, inkább izgatott vagyok hogy találkozhatok és láthatom őket, ők egyszerűen nagyon kedvesek.
K: Twitteren azt kérték Tőlem, hogy kívánjak neked Boldog Születésnapot, mert November 10-én ünnepelted…
MF: Igen. Ezért köszönetet szeretnék mondani minden rajongómnak, nagyon szépen köszönöm az összes születésnapi jókívánságot! Nagyon szeretem őket!
via Nessie-Mackenzie.com

7 megjegyzés:

Jaj, ez a kislány úgy beszél, m egy felnőtt:(...egy felszínes felnőtt:((

Mi olyat mondott amitől nektek az jött le h felszínes? Abban egyetértek h nagyon érett a gondolkodása, már-már felnőttes, de ez nem új a nap alatt.

Nyilván vele is átbeszélték, hogy mit mondhat a riportereknek, hogyan kell nyilatkozni, még akkor is, ha tényleg a saját érzéseit mondta el.
Azért lenne felszínes, mert szerinte jó fejek a többiek és jó volt forgatni? Persze, hogy mindenkinek ezt mondja, ha valóban így érezte és egyébként mindenki ugyanazokat a kérdéseket teszi fel neki.

Én viszont nagyon kedvelem ezt a kis csajt, és épp azt készültem írni, hogy bírom, hogy ilyen érett, értelmes kiscsaj. Én élvezem ezeket az interjúkat, úgyhogy hálás vagyok, hogy lefordítottátok!!

Persze, alap, h átbeszélték, h mit kell mondani, de nekem akkor sem szimpatikus a kiscsaj, annak ellenére, h szép és okos. Totálisan moderált. Dakota Fanninghoz tudom most csak hasonlítani, mert nála is megmutatkozott a tehetsége nagyon korán, de Dakota kislányos bája akkor is megmaradt. Egy gyerek minek játsszon felnőttet? Oké, nem baj az, ha komoly egy gyerek, de Mackenzie-ről igencsak lerí, hogy állandóan alakítják felnőtté - korán. Ettől függetlenül, még kedvelhető lesz, mint Renesmee. Ez csak egy vélemény, ennyi.

nekem nagyon szimpatikus és nagyon szép!