2011. november 17., csütörtök

Mackenzie Foy interjúk a Breaking Dawn Pt. 1 premierjéről I.

A hét elején a Breaking Dawn Pt. 1 Los Angeles-i premierjén mint tudjátok Mackenzie Foy is megjelent, akivel több aranyos interjút is készítettek a különböző médiumok. Ezekből lefordítottam négyet, amit a továbbra kattintva elolvashattok (aki még nem látta az első részt azt vigyázzon a Yahoo!-s interjúval, mert kis spoilert tartalmaz):

Access Hollywood (videó):
Shaun Robinson: Wow! Gyönyörű vagy!
Mackenzie: Köszönöm, Te is!
Shaun Robinson: Köszönöm! Mikor kiszálltál az autóból, és megláttad ezt a rengeteg embert, mit gondoltál?
Mackenzie: Hát úgy voltam… amikor kiszálltam először az jutott eszembe, hogy „Wow, mennyi ember van itt!” Majd azt gondoltam, hogy nagyon-nagyon izgatottak, és én is izgatott vagyok, hogy láthatom őket, és azt hiszem tényleg mindannyian nagyon izgatottak, hogy láthassák a barátaimat és Engem is.
Shaun Robinson: Kb. egy hete alszanak itt kint…
Mackenzie: Mikor először erről hallottam, úgy voltam, hogy „Minden évben ezt csinálják! Tényleg iszonyú lelkesek, hogy találkozzanak mindenkivel.”
Shaun Robinson: Akik nem tudnák azok számára áruld el, hogy ki is vagy, és kinek a bőrébe bújtál a filmben.
Mackenzie: A nevem Mackenzie Foy, és Renesmee Cullent játszom.
Shaun Robinson: Te vagy Edward és Bella kicsi lánya…
Mackenzie: Igen, én vagyok Bella és Edward lánya. Mindannyian nagyon édes emberek, imádtam velük együtt dolgozni.
Shaun Robinson: A vámpírokat vagy a vérfarkasokat szereted jobban?
Mackenzie: Szerintem mindkettő nagyon klassz. Tényleg nagyon kedvesek, és nagyon szerettem velük lenni és dolgozni.

MTV (videó):
Josh Horowitz: Te játszod Renesmee-t, ez nagy dolog! Emiatt mindenki izgatott.
Mackenzie: Hogy őszinte legyek, szuper izgatott vagyok a második rész miatt. Bámulatos, és tényleg nagyon várom már.
Josh Horowitz: Tudtad, hogy amikor beválasztottak, az mekkora dolog? Érezted, úgy hogy ’Ez több mint más szerepek…”
Mackenzie: Tudtam, hogy ez nagy dolog, Renesmee Cullennek lenni, bámulatos, nagy és csodálatos élmény volt. Tudtam, hogy csodálatos lesz, készen álltam erre, és meg is csináltam!
Josh Horowitz: Mikor belenézel a tükörbe, látsz magadban Robert Pattinsonból és Kristen Stewartból?
Mackeznie: Hmm…. igen, azt hiszem, talán kicsit hasonlítok rájuk.
Josh Horowitz: Hát igen, én látom! Amikor találkoztál velük kedvesek voltak? Vagy kicsit ijesztő? Milyen volt amikor találkoztál Robbal és Kristennel?
Mackenzie: Amikor találkoztam Robbal és Kristennel… Igazán édes, kedves emberek, úgy értem tényleg igazán azok, jó volt velük lenni.
Josh Horowitz: Úgy hallottam, hogy néha amikor szitkozódtak egy kicsit körülötted, akkor fizetniük kellett neked, ez igaz?
Mackenzie: Igen, igaz! (Nevet.) Egy úgynevezett „Szitkozódós tégely”-be gyűjtöttem a tőlük kapott pénzt.
Josh Horowitz: És mennyi jött össze?
Mackenzie: Nem igazán tudom, de sok, viszont mindent odaajándékoztam a St. Jude Gyerekkórháznak.
Josh Horowitz: Ki volt ilyen szempontból a legrosszabb?
Mackenzie: Nos ők szinte egyformán káromkodnak. (Nevet.) Szóval nem tudom megmondani, hogy ki volt a legrosszabb.
Josh Horowitz: Gondolhatsz Robra úgy, mint helyes srácra? Mert a lányát játszod, és…
Mackenzie: Hmm… valójában nem tekintek úgy rá mint helyes srácra, úgy értem ő tényleg nagyon kedves, de ő számomra inkább barát, vagy báty vagy mint apa [figura].
Josh Horowitz: És Kristen? Kristen is nagyszerű. Segített neked a jeleneteknél?
Mackenzie: Kristen bámulatos, édes és csodálatos színésznő. Nagyon szerencsés vagyok, hogy dolgozhattam vele, elképesztő személyiség.
Josh Horowitz: És természetesen nem hagyhatjuk ki Taylort. Szóval áruld el… milyen Taylor?
Mackenzie: Taylor… kedves és vicces. Szeret emberekkel lenni. Nagyon rendes, imádtam mindegyikükkel együtt dolgozni, igazán kedvesek.
Josh Horowitz: Forgatás szempontjából volt kedvenc jeleneted?
Mackenzie: A legutolsó jelenet Taylorral – nos ez nem a legeslegutolsó, de ez az egyik ahol vele vagyok, és az nagyon klassz volt. Nem fogok részleteket elárulni, de egy bámulatos jelenet. Ez az egyik amit nagyon várok, de mindegyik jelenetet szeretem.
Josh Horowitz: Nos, alig várjuk a Hajnalhasadás második részét. Ma este megnézed a filmet? Egy kicsit intenzív…
Mackenzie: Csak részleteket, nem engedik, hogy lássam az egészet.

Yahoo! Movies
Yahoo!: Láttad már az Alkonyat filmeket?
Mackenzie: Umm, az első két részt igen, tudtam, hogy mi a Twilight, és azt is tudtam, hogy a könyvek bámulatosak, de még nem olvastam el őket, addig nem is akarom, amíg elég idős nem leszek, még több élettapasztalatra van szükségem.
Yahoo!: Micsoda bölcs válasz! Szeretném tudni, hogy milyen volt, amikor azzal hívtak fel, hogy „Gratulálunk tiéd a szerep, benne leszel a Hajnalhasadás filmekben”….
Mackenzie: Amikor elmondták, hogy enyém Renesmee szerepe, valójában Hawaii-on voltam és a Hawaii Five-O-t forgattam. A szobámban voltam, épp bebefejeztem a tanulást, amikor felhívtak, úgy voltam, hogy „Igen. Ez annyira klassz!”
Yahoo!: A barátaid tudták? Elmondtad nekik?
Mackenzie: Először nem mondhattam el senkinek, de már tudják, és támogatnak, ők nagyon-nagyon aranyosak.
Yahoo!: Láthatunk egy kicsit ebben a részben is, mit gondolsz arról, hogy egy teljes évet kell arra várni, hogy a következő film bemutatásra kerüljön?
Mackenzie: Ez nagyon izgalmas. Ez az első filmem, izgatott vagyok, de csak egy icipicit vagyok ebben, a második részben sokkal többet szerepelek majd. Ebből is csak részleteket láthatok, nem a teljeset. 

HollyScoop TV (videó)
HollyScoop: Ki is Renesmee?
Mackenzie: Renesmee egy félénk, édes kislány. Nehéz időszakon esik át, továbbá imádja a szüleit, de készen áll a harcra, ha bárki az útjában áll. Ő csak egy bámulatos, csodálatos karakter.
HollyScoop: Milyen volt Robbal és Kristennel együtt dolgozni?
Mackenzie: Bámulatos emberek! Rob, Kristen, Taylor, Miss Nikki, és mindannyian. Viccesek, édesek, és szeretetreméltóak. Mindenkit és mindent szeretek bennük.
HollyScoop: Mesélj nekünk egy vicces történetet, olyat ami megtörtént és mindenki elkezdett nevetni rajta..
Mackenzie: Néha néhányunk elesett, de ahogy elestünk nevettünk is, azt kérdeztük, hogy „Rendben vagy? Segítsünk?”, ők meg elkezdték, hogy „Ah, nem kell, jól vagyok.” Sok vicces kis dolog történt velünk.
HollyScoop: Mielőtt aláírtál volna a szériára rajongója voltál a szériának? Olvastad a könyveket?
Mackenzie: Nem olvastam őket, az első két részt láttam, de a harmadik részt nem láthattam, és ezt sem, csak részleteket belőle.
HollyScoop: 10 másodpercben foglald össze, hogy miért kellene másoknak is megnézniük ezt a filmet?
Mackenzie: Ez egy csodálatos film, sok dolog történik benne, és mindenki nagyon kemény dolgozott érte.
HollyScoop: Mesélj nekünk valamit Robról, amit nem tudhatunk..
Mackenzie: Robról.. ő igazán.. de már tudod, hogy vicces és nagyon kedves. Klassz vele lenni. Ő ez a vicces, bolondos srác, szórakoztató volt vele dolgozni, vidámmá tesz.
via @Nessie-Mackenzie.com

1 megjegyzés:

Annyira aranyosan válaszol! É milyen őszinte :D