2011. július 29., péntek

Szavazás: The Evolution of The Twilight Saga

Egyik olvasónk felvettette azt az ötletet, hogy készítsünk egy áttekintést arról, hogy a főbb szereplők kinézete miként változott a filmek előrehaladtával. Nos mint látható a kérés teljesítve, plusz kiegészítettem az egyes képeket egy-egy szavazás modullal is. Arra a részre adjátok le a voksotokat, amelyben leginkább tetszett az adott szereplő kinézete. A fotók kattra nőnek.
Bella Swan
AlkonyatÚjholdNapfogyatkozásHajnalhasadás  
Edward Cullen
AlkonyatÚjholdNapfogyatkozásHajnalhasadás  
Jacob Black
AlkonyatÚjholdNapfogyatkozásHajnalhasadás  
Alice Cullen
AlkonyatÚjholdNapfogyatkozásHajnalhasadás  
Carlisle Cullen
Alkonyat ÚjholdNapfogyatkozás Hajnalhasadás   


Esme Cullen
Alkonyat ÚjholdNapfogyatkozásHajnalhasadás   

Emmett Cullen
Alkonyat Újhold NapfogyatkozásHajnalhasadás   
Rosalie Hale
AlkonyatÚjholdNapfogyatkozásHajnalhasadás   
Jasper Hale
AlkonyatÚjholdNapfogyatkozásHajnalhasadás  

9 megjegyzés:

A vámpírok elvileg nem változnak...viszont Jaspernél jelentős a változás, erre odafigyelhettek volna. Mondjuk szerintem a Hajnalhasadásba a legtutibb :D

Emmett az egyedüli aki alig változott:P Alice nagyon sokat változott, sztem nem áll jól neki ez a rövid haj:P Rosalie viszont már az Alkonyatban is gyönyörű volt de a BD-ben... imádom:) Bella és Edward az Alkonyatban tetszettek nagyon, Jacob pedig az Újhold óta valami fantasztikus:D Esme, Carlisle és Jasper pedig a BD-ben lesz a legjobb a képek alapján:D már látom h imádni fogom a BD-t, jobban mint az Alkonyatot ami még mindig a favorit:P

Hát mostani kinézete hasonlít Alice nek hasonlít arra ahogyan a könyvben jellemezték és ahogyan én elképzeltem. Bár a legújabb részben néz ki mindenki a legjobban szerintem.

ááá Ez valami isteni :-)
Alice-nek tényleg tuti apródfrizurája lett...
BD-ben néz ki mindenki a legjobban...

Elég változó eredmények születtek nálam :D Jasper, Emett és Rosalie karakterét sztem a BD-ben találták el a legjobban, bár Emett karaktere nem nagyon változott :D Mármint ami a kinézetét tekintve. Esme sztem a Napfogyatkozásban volt a legjobb, ott tényleg olyan szoborszépségű mint egy vámpír! Carlisle sztem egyre rosszabb lesz :S Ne haragudjatok, de az első részben volt a legjobb, utána csak rontottak rajta :S Alice az alkonyatban tetszett a legjobban. Utána... főleg az Eclipse-ben :S A haja nagyon nem tetszik, a mostani meg pff nem is mondok semmit sem róla :D

És a 3 jómadár :)

Bella: Nekem ő mindig is tetszett. Minden részben bejött a külseje. De a legjobb sztem a BD-ben lesz. Talán a mosolya ami annyira megfogott benne :)

Edward: Egyértelműen az Alkonytaban volt a legjobb. Azt a színvonalat már nem tudták hozni egyik részben sem. Catherine találta el legjobban sztem! De a BD-ben sem rossz, az a második helyezettem :)

Jacob, őróla nem is mindanék sok mindent, mert elfogultságból nem lenne fer valamint választani sem tudok :D Csak annyit, h ő mindig is bejön, mindig is befog jönni :D Szal ő TUTI! :))) De talán a New Moon-ban nézett ki olyan jól... talán mert akkor láttuk először ilyennek :) És ez örökre beégett :D

Mindegyiküknek volt egy legjobb kinézete, de mindig is szeretni fogom őket :)

Rolowics voltam, és próbáltam alapos véleményt nyílvánítani :) Alig várom én is BD-t :) Am ha a rendezőkből is lehet5ne választani, kit választanátok? Mármint a film elkészítésére vonatkozóan! :)

Én csak egyet nem értek! A 4. részben Bella kontaklencsét visel, amikor már vámpír, amit le is bont a vámpír teste, akkor a hogy a fenébe tudják a hajukat Cullenék festeni?? Akkor azt sem vehetné be a testük elvileg, vagy nem? Szerintem Esmére kicsit odafigyelhettek volna jobban.

Nekem is ez a véleményem, hogy szerintem (ahogy a kontaktlencsét) a hajfestéket sem fogadhatnék be elvileg...vagy legalább is nem festethetnék...bár nem tudom.

Esménél ezt eléggé elrontották, hiszen az első részben volt olyan színű a haja, mint amilyennek lennie kellett, a többiben egyre csak sötétebb lett...Bár a BD-ben ő is szép , de én az első részesre szavazok :)

Jasper, Rosalie, Alice és Emmett szerintem most néznek ki a BD képein a legszuperebbül :D
Edward és Bella az első részben voltak a legjobbak

Jacob pedig a második résztől nagyon jól néz ki (nem tagadom), bár nem vagyok team jacob-os :)

Carlisle-ról annyit tudnék mondani, hogy nekem egyik részben sincs túlzott bajom a kinézetével, de az első részben azért nézett ki a legjobban, mert az még Peter saját haja volt, onnantól meg paróka (ha jól tudom). De nekem a BD-s hajával sincs bajom, csak kicsit furcsa, hogy más alakja van az eddigi hátrafésült haj után...:)Bár ez lehet erős elfogultság, miután team Carlisle vagyok XD

Hát igen, a vámpírok elvileg nem változnak, és mégis... Jasper hihetetlen változásokon ment keresztül (nem éppen előnyös), Carlisle meg szerintem borzalmasan néz ki evvel a BD-s frizurával! Edward is csak az első részben nézett még ki jól... Jacob persze tökéletes, úgy mint Emmett:)

Carlisle elérte a mélypontot:( Nekem Esme csak a NM-ban volt olyan szép, amilyennek kellett lennie, előtte és utána jellegtelen. Rosalie először közönségesen nézett ki, de ő egyre jobb.Jaspernek az első részben olyan bénán volt kirúzsozva a szája:), de mostmár ő is "felnőtt" a vámpírkülsőhöz.
Emmett és Alice mindig rendben volt.
Bella is, Edward...hát, nekem RP sosem hozta azt a hatást, amit a könyv után vártam.
Jacob,szóval ő jó, de mindig marad egy kis hiányérzetem a könyv miatt...nem elég magas, nem elég nagydarab.