2010. november 15., hétfő

Belső felvételek az Esme sziget forgatásáról

Frissítés: a Summit leszedette YT-ról a videókat (ami valahol érthető is), de mivel semmi fontos nem látszik, így nagy veszteség sem ér senkit, aki látni akarta volna a felvételeket.

A helyi Panico tévének beépített embere volt a forgatáson, aki bent volt a házban, testközelben a forgatásoknál. Sikerült tök szemből elkapnia Kristen-t a folyosón illetve Rob-t is, aki még köszönt is neki. A többi részt valószínű zsebből vette, azt láthatjuk ahogy egyes jelenetek előtt a színészek rákészülnek a dolgokra. A videón igazából szerintem pizsamában vannak a nappaliban, szóval semmi kulcsjelenetre nem kell gondolni, viszont aki tartogatja az élményeket a filmre az ne nézze meg. A videó alatt pár kivágott kép is a felvételből. Figyelem: a videó full portugál nyelvű és nem rövid (3 részben van fent youtube-on) én most csak azt a részt rakom be amiben tényleg értelmes dolgokat lehet látni, az első részt ITT a másodikat ITT találjátok.
(A Panico tévének egyébként az volt a célja, hogy egy, a csatorna nevével aláírt fokhagymafüzért bejuttassanak a vámpír ágyába. A "küldetésüket" teljesítették, de baromira unalmas már ez az egész, csak egy k*va szerepet játszanak és nem ez az életük.)
imagebam.com imagebam.com imagebam.com
via rkloveage LJ, @RobPattzNews

8 megjegyzés:

ezt gyorsan törölték :D

Kész vicc ez az egész. ÁLLÍTÓLAG rohadt szigorúak voltak a biztonsági előírások, és tessék bejutott egy pap fegyveres őrökön, kutyákon át. Majd egy másik ember a HÁZBA, ahol rejtett kamerával felvett dolgokat. Nem hiszem el h senkinek sem tűnt fel. Minimum egy embert arra vettem volna fel, hogy figyelje a gyanús dolgokat. A biztonsági dolgokat illetően a brazilok baromira leszerepeltek.... vagy ne hangoztatták volna előre, hogy jaja ennyire meg ennyire szigorú előírások vannak. Hát rohadtul nem voltak. Ki tudja h az a hülye miket vett még fel...

A másik vicc a videók alatti zene, kajak a Baywatch főcímzenéje ugrott be, vártam már hogy mikor fog David Hasselhoff a piros kisgatyájában feltűnni!

Hát ez tényleg durva!! Bár csak az egyik videót láttam, mert a Summit nagyon gyorsan tevékenykedik, még szerintem most is a youtube-ot böngészik és dolgoznak...
De tényleg felmerül a kérdés, hogy ez a nagyon komoly védelem ennyire könnyen kijátszható?? Bár lehet nem kérdezték meg, hogy "eszeveszett fan vagy??" Bocs, akkor nem lehet tiéd az állás!! Szóval tényleg kissé leszerepelt a biztonság!
De megtudtuk, lehetetlen tényleg nem létezik!! És én még azt hittem Los Angelesben vannak az elvetemül barmok paparazzik terén!! De ezek után szinte baráti, hogy egy konvojnyi autó követ mikor tankolni mész!! Mégsem egy helikopter!! Bakker!!

Ez már tényleg vicc.. De amúgy én azon szoktam ilyenkor gondolkozni, hogy erre a rajongók tényleg kíváncsiak? Én egészséges rajongónak tartom magam és erre nem vagyok kíváncsi... nem tudom... hagy forgassanak nyugodtan, legyen minden pöpec és amikor majd ők adnak ki valami képet vagy valami akkor oké, de ezek a sunyi felvételek meg ilyesmik engem nem hoznak lázba. Csak rontja az élményt...

Niki1415 voltam.

Engem az a tudat nyugtat, hogy visszamentek Amerikába. Az hótziher hogy onnan nem fogunk ennyi képet/videót kapni, sőt lehet h az ég világon semmit. Ami valahol jó is, csak ugye akkor meg azon fogunk nyavalyogni h lássunk már valamit. Szar ez a helyzet úgy ahogy van: akarunk is dolgokat, ha meg megkapjuk akkor meg az a bajunk. Engem speciel nem zavartak a vidik, mivel csak annyit lehetett látni, hogy ácsorognak, meg látni lehetett néhány brazil faszi hátsóját (ami nem volt nagy élmény). Ami három kép kint van, az bőven lefedi a videók tartalmát.

Nehéz dolog ez az egész nekünk szerkesztői szemmel is, nyilván szeretnénk minden fontos dolgot megosztani veletek, de közben valamiféle korlátot is fenntartva a hírek terén, úgy hogy az mindenkinek megfeleljen...

Szerintem ti remekül csináljátok ezt a dolgot. Azért is ez az egyetlen Twilight-tal foglalkozó oldal amit rendszeresen olvasok. Semmi nyálcsorgatás, semmi kivételezés, semmi alaptalan pletyka/hülyeség ugyanakkor viccesek a bejegyzések, lényeges dolgok vannak benne és minden a helyén van. :D Én köszönöm nektek még1x, hogy ennyit fáradoztok. :)

Niki1415

Én is csatlakozom Nikihez!!
És ahogy Barbi Te is írtad, igen szar a helyzet! Mert egyrészt nem akarom, hogy a nyakukba lihegjenek a fényképezőgépekkel, meg nem akarok mindent tudni a filmből előre (ruhát, helyszínt). De mégis a legtöbb videóra/képre ráharapok, mert kíváncsi vagyok!
És azt hiszem, aki kicsit követi az eseményeket blogon, twitteren, facebookon az biztos, hogy valahol belefut ilyesmibe!
Továbbá azt hiszem mi kértük / szavaztuk meg, hogy legyenek képek!!
Bár talán egyikünk sem hitte, hogy ilyen elvetemült riporterek / paparazzik lesznek!

Köszönjük Nektek, hogy frissek, hitelesek, naprakészek vagytok!! Jó tudni, hogy van aki belátja, hogy a közönségért dolgozik, mert TI mindig meghallgattok minket!!