2010. május 26., szerda

Elizabeth, Tinsel és Charlie az Eclipse-ről

Az MTV mikrofonvégre kapta Elizabeth Reasert és Tinsel Korey-t, akiket természetesen a hamarosan bemutatásra kerülő Eclipse-ről kérdeztek.

Elizabeth a sátras jelenetről és az akcióról:
„A sátras jelenet, emlékszem hogy az egyik leghevesebb jelenet a könyvek során, úgyhogy izgatott vagyok miatta. Team Edward-os vagyok, de nem tudok [Bellával] azonosulni a gyötrődése miatt [Edward és Jacob között], úgy értem, gyerünk már, a vámpírok klasszak! A farkasok iszonyat bozontosak és a szaguk kellemetlen, mint a kutyáknak.”

„A sátras jelenetet egyfajta hármasság uralja – úgy értem egy szemérmes hármasság. Úgy vélem fokozott a szexuális tényező ebben a filmben, de igazából nem is tudom. Az elsőre azt gondoltam, hogy élénken szexis, mert nem érinthetik meg egymást és a szerelembe esést látni igazán szexis volt. Imádtam ezt a nagyszerű vonzódást közöttük a könyvekben. Élvezetes majd látni mindezt.”

„Alig várom, hogy láthassam az akció részét, például az erdőn keresztül futást. Egy teherautó platóján futottam 30 mérföld per órával, szóval izgatottam várom.”

Tinsel David Slade-ről: „[David] Nagyszerű. Chris Weitztől nagyon különbözik. Chris Weitz egy színész központú rendező, ahol az érzelmekre összpontosítasz, míg David Slade inkább technikásabb, gyakorlatiasabb, szóval van különbség, mert [David] mindig a harci jelenetekkel együtt gondol a teljesebb képi világra.”

Charlie Bewleyt pedig a Starry Constellation Magazin arról faggatta, hogy vajon az Eclipse-ben többet láthatjuk-e Demetri-t: „Remélem, hogy az Eclipse nagyobb esélyt ad arra, hogy szabadjára engedjem azt a vámpírt, aki vagyok és megmutathassam, hogy ez a fickó mire képes. Kivételes képességekkel rendelkezik, kiváló nyomkövető. Az Eclipse-ben azt mondanám, hogy a Volturi cameo szerepben tetszeleg, az egész film kontextusához viszonyítva, ami izgalmas. Sikerült néhány klassz dolgot csinálnunk, és bizonyos tekintetben többet láthatsz a karakteremből; általánosságban ez a film sötétebb, mint amilyen a New Moon volt. A Volturi sötétebb oldalából többet láthatunk.”

0 megjegyzés: