2010. május 4., kedd

Eclipse karakter képek

Update: karakter, stáb leírások a hivatalos oldalról itt, plusz le tudtok tölteni wallpapereket is a hivatalos oldal Media/Download részlegében.
A főbb karakterekről már kaptunk képet, most azonban kiteljesedett a lista, bár Riley-t én nem találtam meg a képek között. Itt megnézhetitek a többit. Ja és az új meg a régi Victoria-s képet muszáj egymás mellé betennem...most komolyan ennyire nem volt fantáziája a fotósnak, hogy szinte totál ugyanazt a beállítást használta? Egyébként Bryce-ot szinte fel se lehet ismerni, annyira megphotoshoppolták... Leah-t "mellesleg" meg jól eleresztették :D Ui.: megjött az elterelés amiről az előző bejegyzés kommentjeiben szó esett :)

6 megjegyzés:

Nekem jobban bejött Alice-hez a tépettebb frizura, viszont Rosalie tényleg szép lesz végre. Ez vajon a saját haja??

Rosie-nak most is parókája van, csak az első részben festették be Nikki eredeti haját.

Felix is kimaradt a szórásból, ejnyeno :(

Hááát, sztem nem csak Bryce-t, hanem mindenkit alaposan megphotoshopoltak...

Jasper=Berényi Ákos (barátok közt, na jó csak vicc volt :P )
Szerintem Alice nem olyan rossz, Victoria elmegy, Leah is.
Emmett=Cukiiiiiiiiiiiii Team Emmett!!!!

Sztem Rosie itt a legszebb. Alice meg hát viszi a pálmát =D hát Bryce meg no comment..Leah hát nem is tudom..XP