2010. március 25., csütörtök

Videó és egész alakos kép Rob wax figurájáról

Frissítés: még több kép Robwax-ról itt.
Londonban ma kerül leleplezésre a Rob-ról készült viasz-szobor Madame Tussaud-nál. Szerény szerkesztői véleményünk szerint ez rohadtul nem néz ki Rob-nak. Főleg hogy Rob nem igazán venne fel lakkos cipőt és fekete szatén/selyem zakót. De ha az öltözködését nem is vesszük figyelembe az arca az valaki másé. Én egy kis fiatal Hugh Jackman vonatkozást is felfedezni vélek benne, amúgy meg ha engem kérdeztek az arckifejezéssel cseszték el. Az álla meg a szája totál nem azt adja vissza amit szerettek volna elérni. Itt egy egész alakos kép is a kész műről. Nektek hogy tetszik?

3 megjegyzés:

Huu basszus ez nagyon durva. Az arca elég félelmetesen nézz ki, tök megijedtem amikor nagyobban láttam :S :( Tényleg nem adja vissza Robot

A haja az jólet mega szeme is de az arca többi része, meg ez az arckifejezés, tény, csináltak nála már élethűbb viaszbábút is. de van ennél rosszabb is. na meg én kritizálok, asszam ha nekem kellett volna csinálnom.. hát inkább haggyuk xD de végül is őket ezért fizették, ez a dolguk.... attol függetlenül, hogy nem sikerült a legélethűbbé varázsolni, megnézném így is :D nah persze az igazi Robbal még szívesebben találkoznék =D
nah puszi

Hmm..nem olyan rossz...de hát ugye Rob olyan jól nézz ki,hogy nehéz lett volna azt élethűen visszaadni!:-)