2010. március 2., kedd

Remember Me premier New York-ban

Gyerekek, ilyen sz*r, gyatra premiert én még életemben nem pipáltam. Negyed 1-kor kezdetek bevonulni az emberkék a sátorba. Igen, SÁTORBA. Az egésznek olyan jellege volt, mint a Sundance-nek, de még annak is jobb volt a közvetítése. Komolyan mondom egy vidéki lagzi jobb körülmények között zajlik le, mint amit a RM premieren összehoztak. Nem tudom, hogy most a Summit fukarokodott a lével, vagy nem volt rendezvényszervezőjük, de szégyelljék össze magukat. A sátor az egyik városi utcában volt, a fanok a sátor háta mögé vagy pedig az utca túloldalán tudtak csak elhelyezkedni. A Summit egyetlen jó húzása az volt, hogy 100 kintlévő rajongónak biztosították a bemenetelt a film tényleges premierjére.
Mint már korábban találgattuk, Kristen is megjelent, és tudjátok, hogy kedvelem őt és bírom a stílusát, de: anyukám??? Mi a franc az a nadrág????? Alapból gyűlölöm az ilyen színű gatyákat és nagyon sajnálom, de ezt most egyáltalán nem tudom tolerálni. És igen, kimondom: Emilie gyönyörűen néz ki, és a Rob-bal közös képei is nagyon jók. Valószínű Kristen nem akarta, hogy rá irányuljon a figyelem, ezért is néz ki úgy ahogy, de ne mááár... Stewie kislány, nem hiszem el, hogy nem tudtál volna egy rohadt fekete gatyát felvenni. És itt be is fejeztem a panaszkodást, azért mert ennyire kiborultam, nem akarok senkit felbátorítani Kristen-utálásra a kommentek között :) Hogy Rob-ról is ejtsek pár szót, sokat mosolygott a fotósoknak, jókedvű volt, az inge szokás szerint nem volt begombolva és az ott lévők szerint ismét túrogatta a haját rendesen :) A film eddig remek visszajelzéseket kapott külföldön, szóval amint itthon is lesz moziban, mi biztos, hogy ott leszünk rajta! Rob-ot egyébként az édesanyja, édesapja és testvére Lizzie is elkísérte a premierre :)
Képek Rob-ról itt, Kristen-ről pedig itt.

4 megjegyzés:

Krisnek ez a gatyó tényleg elég előnytelenül áll.Magas a dereka,és rövid a póló.Szélesíti a csiőjét...na meg a színe...
Mondjuk nekem Emilie ruhája se tetszik...mint egy kismama..úgy néz ki benne.

Szerintem Rob és Emilie nagyon aranyosak együtt! :) Kedvenc képem az, amelyiken Rob magyaráz:D Emilie ruhája nekem nagyon tetszik. Persze mindenkinek más tetszik..
Kris ruhája katasztrófa..lehet nem akart feltűnni, de akkor valami egyszerűt,de csinit kellett volna felvennie. Meg a haja se a legjobb.
Pusz, Bogyoka

Megmondom őszintén, hogy Kris engem már semmivel sem tud sokkolni öltözködés terén. De komolyan. Ennyire meglepődtetek? Nekem be jön a lazasága! Tudom én is milyen vicces látni az emberek megütközött fejét, mikor vmi hasonlóan furcsa szerelésben mutatkozom. Én mindig jót röhögök rajtuk. =D Komolyan.
A lényeg, hogy nem fogok falnak menni ettől a szerkótól.
Bár tény, hogy igen érdekes kombó... xD

sokkolni engem se tud,mert volt már ennél cifrább ruhája is,de nem néz tükörbe mielőtt elindul?Jó persze gondolom ezt a ruhát nem ő maga választotta ki,de némi beleszólása csak van a dologba.Nem is avval van gond,hogy extrém a színe vagy ilyesmi,hanem egyszerűen nem áll jól neki ez a nadrág.És ha én laikus ezt észre veszem...no mindeggy ez nem szapulás,félre ne értse valaki.Csak egy ártatlan vélemény :)