2010. március 2., kedd

Lecserélték az Eclipse vágóját

Az EW közzétette, hogy a Summit Entertainment most reggel erősítette meg, hogy az Eclipse vágóját, Art Jones-t lecserélik Nancy Richardson-ra, aki a Twilight vágásáért volt felelős.
Art Jones David Slade két korábbi filmjének, a 30 days of night-nak és a Hard Candy-nek (Cukorfalat) vágását készítette. Megkérdezném, hogy érdemes-e egy összeszokott párost borítani? Tény, hogy Nancy Richardson több filmben dolgozott már, legutóbbi munkája a Miley Cyrus szereplésével készült The Last Song (o rly???).
Egyébként érdekes, hogy a rendezők megszokott emberekkel dolgoznak együtt, így például nem csak Art Jones és David Slade voltak jópajtik a munkában, Nancy Richardson is jópár Catherine Hardwicke filmben segédkezett.
A stúdió egyébként azzal indokolta döntését, hogy Slade eddigi anyaga - amit egyébként nagyon jónak neveztek - szerintük erősebb vágást érdemel. Azt mondják Richardson jobban megérti a karakterek érzéseit és igazi ász az akció és a film más elemeinek kiegyensúlyozásában.
Még érdekes, hogy ugye Slade papa már írta régebben, hogy nagyjából kész vannak a film első vágásával, ami ezek szerint nem igazán nyerte el a Summit tetszését, ha lecserélték Art-ot... Nagyon remélem, hogy helyesen tették...

6 megjegyzés:

Kezdek parázni. Komolyan szerencsétlen Davidet mindenben csesztetik. Jó lesz ez így?

ÖÖÖ erre most nem tudok mit mondani. Tegnap a Muse cuccos, most meg ez. Nem tudom tényleg hogy mi a fenét gondoljak. Ha elcseszik nekem, baromi mérges leszek. Lehet hogy azért cserélték le a faszit mert inkább az akcióra helyezte a hangsúlyt, mint a szerelmi háromszögre???
Azt nem lehetne, hogy bemegyek és megnézem majd a két vágást és én döntök???? Na jó persze csak viccelek. De nagyon kíváncsi lennék majd az Art Jones-féle vágásra is... kérem szépen az Eclipse DVD-re!!!

nah szoval igen..nyugodtan elkezdhetunk parazni.. ilyet NEM szoktak csinalni hogy "hataridos filmre" lecserelik a vagot.. max vesznek fel megeggyet hozza... ez mindenkeppen rossz hir!! val szinu nem tudtak egyutt mukodni/summit es david arttal kapcsolatban.. most az a kerdes hogy egy teljesen uj vagast akarnak a nyers filmbol vagy pedig a mar meglevo"rosszul vagott" anyagon kell dolgozni...mindket esetben ez egy hatalmas munk alesz!!
es hogy a muse nem lesz benne az Eclipseben azt a summit nem is tudja hogy mennyire elszurta!!!

Mondjuk én olyan szempontból reménykedek, hogy nekem tetszett a Twilight vágása, szóval ki tudja... de én nem akciófilmet várok az Eclipse-től, hanem az érzelmek jó ábrázolását.

Szerintem ez egy halott ötlet. Egy jól megszokott párost nem szabad ilyenkor szétszakítani. Szerintem pedig pont az érzelmekre ment Art és ők több akciót akartak. Gondoljatok bele, a színészek állandóan az akciót emlegették és még edzésre is jártak. El fogják cseszni, érzem. A Muse témához már nem tudok mit mondani, olyan ideg fogott el amikor olvastam, hogy már kommentelni sem tudtam. A Summit filmről filmre el akarja rontani az élményünket. Ha így folytatják meg sem fogm nézni. Na jó ez túlzás, de akkor is.
Summit! Ébresztő! Mindent elszúrtok.
Fú egy kicsit kiakadtam.Bocsi.

Sztem annyira elvannak szállva,hogy azthiszik ha mindenbe belenyúlnak és megváltoztatanak attól csak jobb lesz a film.Én nem értek a film szakmához,szóval nem tudom mennyire jó vagy nem jó,hogy másik vágója lesz a filmnek,mindenesetre a summit egy aprót leszállhatna a magas lóról és visszafoghatná a hülyeségeit!