2010. március 13., szombat

13 megjegyzés:

Isteni, mást nem is lehet mondani rá!
Már csak 108 nap! :)

MOst leszek öngyilkos. Filmet akarok MOST!!!!!!!!!!
ez már az OMG címkén is túl van.
Ehhez véletlen nem csinltok feliratot? *bociszemekkel néz*

http://thinkingofrob.com/wp-content/uploads/2010/03/614.jpg
ezen a képen kiaz Carlisle (Peter Facinelli) előtt akivel harcol???

érzem hogy ez nagyon jó lesz =D
annyira várom :) én megőrülök :S nem birom ki :/
egyébként meg jó minden
:)
puszi

Barbi szerintem is, a pajeszáró felismerem :D de mé harcol az apjával??? :O :O :O

Ez a videó király:) Jobbra sikeredett mint a trailer.

már nem bírom kivárni... 108 nap... kínzás :D De imádlak David! Isten vagy :)

A videó isteni, és én is jobban szeretem ezt a részt könyvben, mint az Újholdat. De emlékezzetek rá, hányszor hangzott el az Újhold film előtt, hogy mennyire isteni Chris Weitz??? Aztánmeg...
De tény, hogy David nekem is szimpatikusabb, de istenítés inkább a film után ;)

Még mindig szörnyű a kontaklencse, főleg Esmének! De azért a video tetszik! :)

Nekem is nagyon tetszik! :D Nehéz lesz kibírni azt a 108 napot. :S
Remélem, azért nem viszik túlzásba a trailerekkel, meg a sneak peekekkel, maradjon meglepi is a premierre! Azt sajna úgyse bírom ki, hogy ne nézzem meg, amit kiadnak. :)

Ez végre ugyanaz a fíling, mint a Twilight, csak sokkal darkosabban, még több lamúrral. :D
Olyan, mintha a New moon csak egy epizód lett volna, ami nem vitte előre a cselekményt, csak kitekintettünk valamilyen más történetbe...

Niki annyira igazad van hogy így virtuálisan le vagy smárolva azért amit írtál :D