2010. március 23., kedd

12 megjegyzés:

A semminél szerintem jobb. Olyan mintha Bella beszívott volna, Edward épp a saját halálán gondolkodik és sajnálja magát, Jacob pedig épp azon töri kicsi buksiját, hogyan tépje szét Eddyt és szerezze meg Bellst, nagyon ki van akadva és ideges.
Ötlet az nem sok van benne, de szeritem nem olyan rossz.

Sztem egy fanposzter jobb ennél. Egyszer fel kéne kérni poszterkészítésre egy tehetséges Twilight fant - na az milyet hozna össze!

Hát ebbe a poszterbe nincs semmi élet,elég silányra sikerült.Ez akár az első rész posztere is lehetne.Semmi eclipse nincs benne,olyan semmit mondó :SS

Én egyet értek az elöttem szólokkal!

Nem rossz....tetszik mert Rob van rajta!!!

Nekem tetszik.
Simán betudom szülinapi ajándéknak ;)

Boldog szülinapot Nettiiiii!!!! http://www.youtube.com/watch?v=iVa3Gt1j1EM
http://www.youtube.com/watch?v=4KAEGj1nLAk

Nekem is tetszik :) :)

Szerintem jó a poszter. Mert mit vártatok agyon pspzett farkas vs. vánpír harcot rajta? Az Eclipse inkább az,hogy Bella mennyire nem tud választani Edward és Jake között.

Nekem se tetszik, kicsit megerőltethették volna magukat...

Bella parókája borzalmas, Jacob mintha egy bekrepált szoliból jött volna , de tényleg legalább kiadtak egyet XD

Szerintem eddig ez a legjobb, csak hogy növeljem a pozitiv statisztikát! :D De tényleg, nekem nagyon tetszik! Az elôzô posztereken is csak "voltak", szóval ez is hozza ugyanezt! Haha, Jacob tényleg odakozmált, de Bella még Edwardnal is fehérebbre lett hipózva, XD!