2009. november 24., kedd

10 megjegyzés:

Tay! Kilóg a pocid! XD

Visszaszívtam:AAAAAAAAAAAAAAAA! xD

Miért nem lehet ezeken mosolyogni???? Meg van tiltva???

Egyébként tényleg remek képek:)

Szerintem megtiltották neki - mert ő mindig mosolyog! xD "Tay, ne mosolyogj! Ez parancs!"

Igen TaylorfanÁginak van igaza... de szegényel szemben elég nagy kegyetlenség hoyg nem mosolyoghat peidg a labdázás közben tuti le se lehettt törölni a fejéröl a mosolyt :D
A kedvenc képem a favágos és amikor neki döl ugyan abban a poloban a fának....nézétek az ereket a kezén ohhhhhhhh na ezek sikerültke a legjobban :D meg a kötöttpulcsis is aranyos...olyan jó meleg lehet az a pulcsi...hagy én is:D

Nekem is az a kedvencem! :P

(És nekem van egy ugyanilyen képem egy nyári mókából magamról! xD)

Na akkor meg kellene öt hivni egy favágó versenyre..te is profi vagy meg ö is :D én meg adig megtanulok fát vágni XDDDDDDDDD

És miért baj, ha mosolyog?

Azért mert az újságok a sexis nöcsábászos fejvágást kérik.....pedig szeritem a mosolygós TAylor sokkal eladhatóbb... de lehet hogy csak mi vagyunk ilyen bolondak és a sok sikitos tinilánynak ez a komolyfej jön be....

Én mindig jobban szeretem, amikor mosolyognak. Amikor ennyire komoly képet vágnak sokkal inkább ijesztőek, mint barátságosak.