2009. augusztus 29., szombat

Interjú Taylor Lautnerrel: Oh my Jacob!

Külföldi rajongói oldalak készítettek egy kis interjút Taylor Lautnerrel, Jacob Black megformálójával amiből megtudhatunk pár dolgot a forgatásról, és a falkatetoválásról is.
Szóval ebben az évben a paróka jobbnak tűnik?
Tudod, őszinte leszek ezzel kapcsolatban.

Jobban néz ki, sokkal természetesebb.
Köszönöm, tényleg természetesebbnek hat. És nem is viszket, nem zavar egyáltalán. Jó csapatot alkottunk. A forgatáson mindenki nagyszerű.

Tényleg tetováltak?
Nem. Nem, nem, nem…

Henna? Mit használtak? Ragasztották?
Ja, mint a rendes tetoválás, amit egy 25 centes automatából tudsz venni. Csak nyilvánvalóan 25 centnél többe került. Ráragasztod, majd rá a víz – elég jól működik.

A Twilight-nál, Kristen még kiskorú volt, ami eléggé befolyásolta a forgatást. Mivel 18 éves még nem vagy, ez valahogy kihatott a forgatásra?
Nem, tudok ugyanúgy dolgozni, mint bárki más. A „felnőtt órakban” dolgozom. Levizsgáztam a középiskolában, és most az egyetememre járok. Szóval egész éjjel tudok dolgozni – egész nap, egész éjszaka. (Nevet)

Ez könnyebbé teszi az egészet?
Igen – határozottan – sok munkát meg tudunk így csinálni.

Chris munkamorálja hasonlít Catherine-re?
Nem tudom összehasonlítani. Úgy értem, Catherine nagyon szórakoztató. Sok energiája van, amiből én is kaptam! Chris nagyon nyugodt, látom hogy mit csinált, ami bámulatos és néha csak hátra kellett dőlnöd és egyszerűen mentek a dolgok, csak megkérdezed magadtól ’Hogyan mehetnek a dolgok ilyen jól és simán, miközben ő ilyen nyugodt?’. Ő egy nagyszerű fickó. Ő igazán bámulatos és tehetséges, ami már képtelenség.

Milyen könnyű volt a többi Quileute farkassal összerázódni?
Nagyon könnyű. Nagyszerű srácok, a forgatáson együtt lógtunk, szóval jó kapcsolat alakult ki közöttünk. Igen, nagyon szórakoztató volt, nagyszerű srácok.

Amíg a New Moon-t forgattad, tapasztaltál valamilyen őrült dolgot a rajongókkal kapcsolatban?
Tudod – ez normális – semmit…

Van bármilyen – nem – őrült tapasztalatod? Vagy a kanadai rajongók nem olyan agresszívek, mint az államokbeli rajongók?
Azt fedeztem fel, hogy az Twilight rajongók ugyanolyanok, bárhová is mész. Már a világ sok részén voltam, Ausztráliában, Japánban… és mindenki azt kérdezi ’Kik a legjobbak, kik a legszenvedélyesebbek?’ és erre nem tudok válaszolni. Mindannyian hasonlók: szenvedélyesen elkötelezettek a rajongók bárhová is mész. De találkoztunk már néhány mókás/őrült rajongóval is.

El kell neked mondanom, hogy hatalmas rajongója vagyok a My Own Worst Enemy című sorozatnak, szerettem, amit abban csináltál. Milyen tapasztalatokat tudtál ebből felhasználni?
Tudod, igazán nagyszerű volt Christian Slater-rel együtt dolgozni. Nagyszerű ember: nagyon profi, akitől nagyon sokat tanultam. Ez elég vicces dolog, hogy megmutassam hogy mit tanultam tőle, mert egy tudathasadásos személyiség, két teljesen különböző arca van.

(Nem ismerem ezt a sorozatot, de itt úgy hiszem, hogy Slater karaktere tudathasadásos, nem maga a színész. :D És azért tudott Taylor tanulni tőle, mert valamilyen szinte ezt Jacob-nak is át kell élnie ezt a kettős személyiség dolgot. Remélem értitek, hogy mire gondolok.)

Tudom, hogy mire gondolsz…
Ki is Jacob ebben a filmben? Tehát tényleg nagyon sokat tanultam Christian Slater-től.

Kemény volt a két személyiség között váltogatni – nem vagyok a falka része és a falka tagja vagyok személyiségek között – a különböző jelenetek során?
Néha pontosan ugyanazon a napon forgattuk az átváltozásom előtti jeleneteket, és amikor már átalakultam. Tehát váltanod kellett, de ez király volt, mert ezek nagy kihívást jelentenek, és szeretek ilyen kihívások elé állni, mint színész. Szóval, nagyon remélem, hogy Jacob mindkét oldalát tudom hozni a rajongók számára.

Eddig mi volt a legnagyobb kihívás?
Ugyanaz, amit az első filmnél mondtam: az időjárás. Most éppen kezd felmelegedni, és ez sokkal jobb, mint az elsőnél, de március végén mikor nekiláttunk még havazott és azt kérdeztem, hogy mikor fog elállni! És valójában nem viseltem sok ruhát a film nagy részében, úgyhogy ez sem segített, de az idő határozottan kezdett felmelegedni, ami nagyszerű volt.

Mi lesz a kedvenc jeleneted, amit most fogtok forgatni – vagy a közeljövőben – mit vársz a forgatástól?
Ez nehéz. Szeretem a kaszkadőr munkát csinálni, igazán király. A motoros jelenetek nagyon szórakoztatóak! És az erdős jeleneteknél sikerül majd kicsit többet mutatni Jacob fizikai felépítéséből.

Tudtad használni a harcművészetei ismereteidet?
Ezt nem mondanám harcművészetnek. Azt hiszem az előátalakulás előtt Jacob nagyon ügyetlen. Megbotlik a saját lábában, de mikor átalakul farkassá hirtelen nagyon mozgékony, gyors lesz. Szóval ez csak ilyen… meg kell mutatni mindkét oldalát.

Mit akarsz, hogy mit lássanak a rajongók Jacob-ból ebben a filmben?
Azt akarom tőlük, hogy lássák a film elején ő nagyon boldog, és édes srác, akibe beleszerethetnek – aztán hirtelen páff! Egy teljesen más srác lesz, és nem is hiszem hogy ugyanaz maradt.

0 megjegyzés: